19.01.2007. Permant… jel?

Da znas da me bolis.mp3

Prošao je mjesec dana od kad si ti dobila, a ja izgubio opkladu. Bili smo na istom mjestu na kojem smo se i kladili, i sladili se kinder buenom.

 

Pahuljica: „Ljubavi, imaš li možda permanta u gepeku?",

Šargarepa: "Nemam, u ovom autu mi ne treba, sve je ok sa hladnjakom.",

Pahuljica: "A jesi li siguran? Imaš li flašu vode??",

Šargarepa: "Nemam ni vode, zašto pitaš???",

Pahuljica: "Ajd’ ti ipak provjeri, treba mi nešto.."

Zbunjen, izlazim iz auta i otvaram gepek – samo da se uvjerim da nema ništa od onoga što tražiš, iako sam u to već 100% bio siguran… Tako je i bilo, zadovoljno se vraćam nazad i dok sjedam dokazujem ti da nemam… Iza volana se ukazalo nešto što definitivno nije bilo tu kad sam izašao, zapakovano u ukrasni papir… Poklon!!! za naš prvi mjesec :j. Dva mala miša zagrljena na siru se vole… Nisam znao šta da kažem od iznenađenja, samo sam te zagrlio…

Šargarepa: „A permant jel?“

Pahuljica: „Hahahahaha“

Šargarepa: „A ja budala kontam za šta će tebi permant, i znam 100% da nemam, i opet izlazim da provjerim… :)“…

5 komentara

  1. Drug,

    smjeskam se, ali dobronamjerno – vjeruj.

    Napisao si mi da se moramo svadjati da bi osjetili onu drugu stranu – mozda je tako. No, mozda smo svi pomalo i djetinjasti. Kako god – pahuljica i ti on the road. 🙂

    Pozdravljam.

  2. nightmarebunny – a sta ce, toliko su zaljubljeni da im sir vise ne predstavlja nikakav izazov 🙂

    Avadon – ovo je u proslosti, sada je vec itekako na putu da bude totalno u proslosti… tako da…

    81 – imao sam ja gresaka zbog njenog dobronamjernog djetinjarenja, zato se i slazem s tobom, vrlo cesto je dobro ponasati se djetinjasto, pretpostavljam da ljudi to zele sto duze zadrzati u sebi…

    Kako god, pahuljica i ja were on the road again 😉

Komentariši